עיצוב - איך מכניסים 6 אנשים ל4 חדרים ?

מעל מיליון וחצי משפחות גרות בישראל. אחוז משקי הבית של מעל ל7 נפשות בכלל האוכלוסיה הוא 6.1 כלומר, מעל ל-100 אלף משפחות מעל 7 נפשות חיות בישראל.
בהתחשב בעליות מחירי הנדלן בשנים האחרונות, נוצר מצב שבו משפחה גדולה במצב כלכלי ממוצע ואפילו מעל לממוצע אינה יכולה להרשות לעצמה בית במרכז הארץ בגודל המתאים ונדרשת להסתפק בדירה עם מספר חדרים קטן ממספר הנפשות במשפחה.
האם זה אפשרי למשפחה מרובת ילדים לחיות בחלל קטן מהנדרש?  התשובה היא כן, "מסתדרים עם מה שיש". בשל העלייה בביקוש לעיצוב דירות קטנות למספר נפשות רב, קיימים בשוק אלפי פתרונות לחללי מגורים קטנים, חנויות ריהוט כמו איקאה שמציעות מגוון רהיטים שמותאמים לחללים קטנים וצפופים ומעצבי פנים שהתמחותם היא התאמת חלל שמוגבל בגודלו למטרת הלקוח.
מעצבת פנים בירושלים, העיר המאוכלסת ביותר בישראל עם מספר התושבים הרב ביותר ובנוסף חלק גדול ממנה מאוכלס על ידי הקהילה הדתית שידועה כמרובת ילדים, שצריכה לעצב דירה שתתאים לכמה שיותר נפשות למרות מגבלת המקום, צריכה לקחת בחשבון כל פינה בבית ועם זאת שהדירה לא תשדר צפיפות.  כשמדובר בחלל שהוא קטן, כל הפרטים הקטנים חייבים לבוא בחשבון, מצורת השולחן בסלון ועד מראות שנותנות אפקט לחלל להיראות גדול.
היום אפשר למצוא המון פתרונות אחסון למיטות מלבד מיטות הקומותיים המסורתיות, כך שבבוקר לאחר שמיטה מתפנה ניתן בקלות לקפלה ולקבל את המרחב בחזרה, בנוסף יש המון פתרונות אחסון לארונות מטבח וחדרי שינה ומשחקים שמנצלים את כל השטח המת שקיים באורונות הישנים כמו פינות צרות או מקומות לא נגישים(גבוהים או נמוכים מידי).
משפחה מרובת ילדים שמתכוונת לקנות נכס בירושלים, צריכה לקחת בחשבון שמחיר דירת 4-5 חדרים נע בין 1,700,000 ועד 2,200,000 שקלים ולכן אם אותה משפחה תבחר בחלל שיותר קטן בכדי לחסוך את ההוצאות הגדולות בקניית בית עדיף להתייעץ עם מעצבת פנים בירושלים שתעזור לבחור את הנכס הנכון, בעל היתרונות הכי בולטים ויהיה ניתן למינוף של בית מורבה נפשות. מעצבת פנים בירושלים שלוקחת בחשבון שמרבית המשפחות בירושלים הן מעל לארבעה נפשות, תבחר את הנכס הנכון, עם חלונות גדולים, מרחב יותר פתוח שניתן לסגור בעזרת מדפים, שמוארת בצורה מטיבות ועוד. כל אלה יתנו למשפחה ולמעצבת נקודת פתיחה טובה להתחיל את שלב הריהוט.
בעזרת עיצוב בית בצורה נכונה וחכמה אלפי משפחות מרובות ילדים וגם אלה שבעתיד ירצו להביא ילדים יחסכמו מאות אלפי שקלים בקניית והדירה, ויהנו לא פחות לחיות בחלל שהוא קטן יותר אבל מתוכנן בצורה טובה.



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רכישה/קניית ספרי תורה

לשמירה על שלימות השיניים – טיפולים משמרים

כיצד קובעים מחיר של דמי השכירות?