כיצד קובעים מחיר של דמי השכירות?

כיצד ייקבע המחיר של דמי השכירות?
מחיר של שכירות דירה ייקבע על פי מספר פרמטרים. כאשר עומדים לשכור דירה או להשכיר דירה ייקבע המחיר החודשי בהתאם לנתונים הקיימים.
בכל תחום נקבע מחיר על פי מספר פרמטרים, כאשר הנתונים בשטח וכן רמת ההיצע ביחס לביקוש ייקבעו את המחיר וישפיעו עליו בצורה משמעותית. לקראת השכרה של דירה או לפני חתימת חוזה עם שוכר - חשוב לבחון את המחיר ולעדכן אותו בצורה נכונה בהתאם לתנודות בתחום. בשביל להיות בטוחים שזה המחיר הנכון וההוגן תמורת הנכס.
כיצד קובעים מחיר של דירות להשכרה בפתח תקווה?
·         גודל הנכס – לגודל של הדירה יש השפעה מהותית על המחיר שלו. מספר החדרים נלקח בחשבון אך לא רק. גם גודלה של הדירה במ"ר ישליך על המחיר של דמי השכירות.
·         מיקום הדירה – היכן ממוקמת הדירה? בכל עיר ובכל אזור בארץ יש טווח מחירים אחר. כאשר אזור מרכזי יהיה תמיד יקר יותר מאזורי ספר או ערים מפותחות פחות. יש לבחון את מחירי הדירות בעיר המדוברת, ולא להשוות את המחיר לדירה באותו גודל בעיר אחרת. כי אין מה להשוות בין שתי הדירות. בנוסף גם למיקום של הדירה בתוך העיר יש משמעות לגבי המחיר. כי אם הדירה ממוקמת בשכונה ישנה ומוזנחת המחיר שלה יהיה נמוך יותר, לעומת זאת אם היא ממוקמת באזור מבוקש ומרכזי בעיר - המחיר שלה יעלה בהתאם.
·         מצב הדירה – למצב של הדירה יש משמעות רבה. אין דומה דירה חדישה ומטופחת לדירה ישנה ומרקיבה. אין מה להשוות בית עתיק ומחניק לדירה חדישה ומשופצת.
·         מעלות וחסרונות – לכל דירה יש מעלות לצד חסרונות. דירה הממוקמת בקומה גבוהה או דירה חנוקה הן דירות שהמחיר שלהן ירד בשל החיסרון שלהן, ואילו דירה מאווררת או דירה בקומה נגישה יהיו יקרות יותר.
עומדים לחתום על חוזה של דירות להשכרה בפתח תקווה? חשוב לקחת את כל הפרטים בחשבון לפני שקובעים תעריף, או לפני שמחליטים האם הדירה אכן תגבה מכם מחיר חודשי הוגן ביחס לתמורה שתקבלו.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רכישה/קניית ספרי תורה

לשמירה על שלימות השיניים – טיפולים משמרים