כיצד למקסם ערך ממכירת דירה

אחת השאלות הראשונות הנשאלות בשיעורי כלכלה, הם מה מטרת העסק?
התשובה הרווחת היא: מקסום רווח, התשובה הנכונה היא: מקסום ערך! מהו מקסום ערך, וכיצד ניתן למקסם ערך ברכישת דירה?

כל בעל נכס, בוודאי היה רוצה למקסם את הרווח מהדירה שלו, וככל הנראה יבחר בהצעת הרכישה הגבוה ביותר.
אבל מדוע לאותו בעל נכס כדאי לחשוב על מיקסום ערך? ואיך ניתן להסביר זאת? על כך במאמר הבא.

את המונח מיקסום ערך ניתן להסביר בהשוואה למונח מיקסום רווח.
מיקסום רווח- זה המקסימום רווח, שניתן להשיג לנכס בטווח הקצר. מקסום ערך, זה הרווח, שניתן להשיג לנכס בטווח הארוך.
כאשר חושבים על מקסום ערך מתייחסים לכמה פרמטרים? מי הקונה? מה מטרת הקניה? באיזה מצב יהיה מוכן לרכוש את הדירה? האם זה הזמן הנכון למכור את הדירה? האם נכון למכור את הדירה באופן עצמאי וללא תיווך?
רוב בעלי הדירות למכירה בהרצליה, ירצו למכור את הדירה בזמן המהיר ביותר ובמחיר הגבוה ביותר. הרי זה הדבר הטבעי והנכון לעשות.
בעלי דירות רבים ישקיעו בעבודת קוסמטיקה חיצונית כדי לשפר את נראות הדירה.
בעלי דירה, שממקסמים את ערך הדירה, יחשפו את הלקוח הפונטציאלי, שעבורו הדירה, מיקומה, מצבה התחזוקתי וההיסטוריה שלה, תהיה בעלת ערך גבוה. לקוח זה יהיה מוכן לשלם על הדירה מחיר הוגן ומהר.

החיסרון בכך, הוא הזמן שלוקח למכור את הדירה לאדם הנכון. ניתן להתגבר על חיסרון זה בפניה ל משרדי תיווך , כיוון שהתנועת המתעניינים ב דירות למכירה בהרצליה, שמגיעים אות יוצרים קשר עם משרדי התיווך  היא גבוהה, ולכן גבוהים הסיכויים למצוא את בעל הדירה הבא לנכס המועמד למכירה.

לדוגמא: דירה בת 3 חדרים במרכז פתח תקווה מועמדת למכירה. הדירה בקומה שניה, עם מעלית וחניה, בקרבת בתי ספר וגנים, קרובה לקניון ולמרכז ספורט ונופש, לבית חולים, ולגינות ציבוריות.
יש לה שלושה כיווני אוויר והחדרים בה מרווחים.

נתונים אלו הם בעלי משמעות גבוהה למשפחות צעירות, שמבקשות אורך חיים עירוני ונח, עבורן דירה זו היא פנינה באוקיינוס של דירות, למשפחה צעירה אין את הפנאי והסבלנות לחפש דירות בשוק החופשי, ולכן רבות מבינהן פונות ל משרדי התיווך, בתקווה ששם יימצא מאגר דירות למכירה בהרצליה הגדול והרלוונטי עבורן.
התמקדות בקהל יעד, זה יביא למכירה מהירה ואיכותית יותר של הדירה.
משפחות אלו יהיו מוכנות לשלם ממטב כספן על דירה, שכבר עברה שיפוץ יסודי, ואולי אפילו מגיעה עם ריהוט מלא או חלקי, יש כאן יחס של
win-win שהמוכר מוסר דירה לקונה, שהדירה מהווה עבורו פיתרון ושדרוג באיכות החיים.

דירות יד שניה כדאי ואף מומלץ למכור דרך משרדי התיווך, שמעורה בקהילה, ובעל הידע, הניסיון והקשרים למכור את הדירה שלכם עם ערך המכירה הגבוה ביותר.  






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

רכישה/קניית ספרי תורה

כיצד קובעים מחיר של דמי השכירות?

לשמירה על שלימות השיניים – טיפולים משמרים